logo

درباره شرکت تجارت سرور پویا

اساس توسعه مدیریت بنگاه های اقتصادی، سازمان های فرهنگی و حتی سیاسی در عصر امروز به مفاهیمی همچون فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و آموزش تخصصی چنان گره خورده است که گویی فقدان یکی از اعضا، کل سیستم را به چالش می کشد. بدین جهت، حضور شرکت های دانش محور در کنار مدیران ارشد، سازمان ها و صاحبان مشاغل ضرورتی انکارناپذیر است. لذا از سال 88 با جمعی از دوستان و متخصصات جوان بر آن شدیم که راهی در جهت تامین این نیاز ها پی ریزی کنیم. از آن جهت تیم مهندسی را تشکیل و کیفیت، کاهش هزینه، افزایش بهره وری و خدمت رسانی ایده آل را سرلوحه فعالیت هایمان قرار دادیم.
info@tejaratserver.com
07138387177

پشتیبانی شبکه

تجارت سرور پویا > پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه | شرکت تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری

بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان مشکل شبکه را حل میکنیم

بهترین راهکار برای پشتیبانی شبکه چیست؟

یکی از مهمترین مواردی که در راه اندازی و پشتیبانی شبکه استاندارد اهمیت دارد، مستند سازی تمامی گره ها ، سخت افزار ها و تجهیزات شبکه میباشد که باید به صورت شفاق و کتبی تحویل کارفرما شود.

 

که از این مستندات بعدها تکنسین ها و کارشناسان ای تی عیبیابی و پشتیبانی‌ شبکه از روی همین مستندات  به راحتی ایرادات شبکه را پیدا کنند. اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت می‌توان مشکلات را حل کرد. البته هیچ مشکلی حل نشدنی نیست. این بخش برای خدمات پشتیبانی شبکه و مخصوصا زیرساخت است.

خدمات پشتیبانی شبکه و سرور تجارت سرور پویا

مشاوره

قبل از شروع به راه اندازی شبکه ،

با مشاوران ما به صورت رایگان در ارتباط باشید تا بهترین و به صرفه ترین راهکار را برای شما در نظر بگیرند.

پشتیبانی

برای کارشناسان خبره تجارت سرور پویا برای حل کوچکترین مشکلات شبکه هم در کنار شما خواهند بود.

راه اندازی

طراحی ، پیاده سازی و راه اندازی شبکه را با مناسب ترین هزینه و کمترین زمان و بهترین کیفیت به ما بسپارید.

سوالی درباره ی هزینه های پشتیبانی دارید؟

با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر درمورد پشتیبانی و نگهداری شبکه تماس بگیرید.

کارشناسان تجارت سرور پویا اماده هرگونه خدمت و خدمات در زمینه شبکه های کامپیوتری از راه اندازی تا پشتیبانی هستند.

روش های پشتیبانی زیر ساخت شبکه

null

پشتیبانی تلفنی شبکه

تمامی سوالات شما در زمینه خرید تجهیزات مناسب، حل مشکل، و آموزش فعال کردن قابلیت ها به طور کامل پوشش داده می‌شود

null

پشتیبانی حضوری شبکه

پشتیبانی حضوری معمولا برای حل مشکلات پسیو شبکه و مواردی که حضور کارشناس الزامی است

به کار می‌رود

null

پشتیبانی راه دور شبکه

این روش برای مواردی به کار می‌رود که پشتیبانی تلفنی مناسب نبوده و نیاز به بررسی بیشتر به صورت ریموتی توسط کارشناس است

اگر این مشکلات را دارید، حتما نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه دارید

null

سرعت اینترنتتان کم است

null

کندی سرعت شبکه

null

سطح دسترسی نامناسب کارمندان

null

مشکلات نرم افزاری

null

مشکلات سخت افزاری

ایا بهتر نیست یک متخصص شبکه استخدام کنیم ؟

 

اگر بخواهیم صادقانه به این سوال پاسخ دهیم، بله در خیلی موارد استخدام کارشناس برای موسسات به منطقی میباشد. اما در خیلی از موارد برون سپاری توجیه بهتری دارد.

 

در این شرایط استخدام یک فرد توانا به صرفه تر است:

در سازمان ها و شرکت های بزرگ که بالای 30 کاربر فعال (کاربری که از خدمات شبکه به صورت مداوم استفاده می‌کند) دارند، بهتر است یک فرد کارشناس برای مجموعه خود استخدام کنند.در اینگونه سازمان ها معمولا حضور افراد برای رسیدگی و اجرای دستورات و رفع مشکلات شبکه نیاز است. پس به صرفه تر از لحاظ اقتصادی و زمانی است که فردی را در مجموعه داشته باشند. برای مثال در این سازمان ها که تعداد کاربر قابل ملاحظه ای دارند، سخت است که برای یک ایراد کوچک در صف انتظار و هزینه های تک به تک بپردازند.

چرا برای کسب و کارها صرفه اقتصادی با برون سپاری پشتیبانی و خدمات شبکه است؟

 

  • یک تیم متخصص، دانش و تجربه بیشتری دارد و در حل فوری مشکلات دارد .
  • کارمندان هزینه بیمه، اضافه کاری، حقوق و … را دارندکه به نسب شرکت های اجرا کننده این امر خیلی برای شما گران تر خواهد بود.
  • تضمین انجام کیفیت کار که شرکتهای پشتیبانی ارائه می‌دهند، به نسبت یک کارمند قوی تر است.

تماس با کارشناسان تجارت سرور پویا

ساعات پاسخگویی از 9 صبح الی 18

تلگرام و و واتس آپ

کارشناس یک : 09120982023

کارشناس دو : 09301115061

ایمیل

info@tejaratserver.ir

Support@tejaratserver.ir

تلفن های تماس

شماره تماس : 09120982023 – 09301115061

تلفن ثابت : 02191031934

اگر مشکلی در شبکه در خارج از ساعات اداری داشتیم چه کنیم؟

شما می توانید با کارشناسان در 24 ساعت شبانه روز تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید .

چقدر زمان میبرد تا مشکلات مطرح شده بر طرف شود؟

در این باره باید ابتدا مشکلات کارشناسی شده و بر اساس حاد بودن زمانبندی شوند. سپس بر اساس زمان مورد نیاز رفع مشکل انجام میشود

اگر تماس گرفتیم و کارمند بخش پشتیبانی در شرکت حضور نداشت چقدر زمان میبرد مشکل حل شود؟

قرارداد های پشتیبانی به چه شکل است؟

مزایای بستن قرارداد با یک شرکت نسبت به استخدام فرد چیست؟

آیا پشتیبانی تلفنی هم امکان پذیر است؟

پشتیبانی در چه شهر هایی انجام میشود؟