پشتیبانی شبکه | شرکت تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری
بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان مشکل شبکه را حل میکنیم
بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان مشکل شبکه را حل میکنیم
یکی از مهمترین مواردی که در راه اندازی و پشتیبانی شبکه استاندارد اهمیت دارد، مستند سازی تمامی گره ها ، سخت افزار ها و تجهیزات شبکه میباشد که باید به صورت شفاق و کتبی تحویل کارفرما شود.
که از این مستندات بعدها تکنسین ها و کارشناسان ای تی عیبیابی و پشتیبانی شبکه از روی همین مستندات به راحتی ایرادات شبکه را پیدا کنند. اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت میتوان مشکلات را حل کرد. البته هیچ مشکلی حل نشدنی نیست. این بخش برای خدمات پشتیبانی شبکه و مخصوصا زیرساخت است.
قبل از شروع به راه اندازی شبکه ،
با مشاوران ما به صورت رایگان در ارتباط باشید تا بهترین و به صرفه ترین راهکار را برای شما در نظر بگیرند.
برای کارشناسان خبره تجارت سرور پویا برای حل کوچکترین مشکلات شبکه هم در کنار شما خواهند بود.
طراحی ، پیاده سازی و راه اندازی شبکه را با مناسب ترین هزینه و کمترین زمان و بهترین کیفیت به ما بسپارید.
با ما تماس بگیرید
کارشناسان تجارت سرور پویا اماده هرگونه خدمت و خدمات در زمینه شبکه های کامپیوتری از راه اندازی تا پشتیبانی هستند.
اگر بخواهیم صادقانه به این سوال پاسخ دهیم، بله در خیلی موارد استخدام کارشناس برای موسسات به منطقی میباشد. اما در خیلی از موارد برون سپاری توجیه بهتری دارد.
در این شرایط استخدام یک فرد توانا به صرفه تر است:
در سازمان ها و شرکت های بزرگ که بالای 30 کاربر فعال (کاربری که از خدمات شبکه به صورت مداوم استفاده میکند) دارند، بهتر است یک فرد کارشناس برای مجموعه خود استخدام کنند.در اینگونه سازمان ها معمولا حضور افراد برای رسیدگی و اجرای دستورات و رفع مشکلات شبکه نیاز است. پس به صرفه تر از لحاظ اقتصادی و زمانی است که فردی را در مجموعه داشته باشند. برای مثال در این سازمان ها که تعداد کاربر قابل ملاحظه ای دارند، سخت است که برای یک ایراد کوچک در صف انتظار و هزینه های تک به تک بپردازند.
ساعات پاسخگویی از 9 صبح الی 18
کارشناس یک : 09120982023
کارشناس دو : 09301115061
info@tejaratserver.ir
Support@tejaratserver.ir
شماره تماس : 09120982023 – 09301115061
تلفن ثابت : 02191031934
شما می توانید با کارشناسان در 24 ساعت شبانه روز تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید .
در این باره باید ابتدا مشکلات کارشناسی شده و بر اساس حاد بودن زمانبندی شوند. سپس بر اساس زمان مورد نیاز رفع مشکل انجام میشود